gfxgfx

Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
logo

gfx gfx
gfxgfx

Wo ist Walter?  ||  Autsaidah Fun Watch

gfx gfx
gfx
66547 Beiträge in 1166 Themen von 56 Mitglieder - Neuestes Mitglied: Jura September 30, 2020, 03:50:44
*
gfx*ÜbersichtHilfeSucheEinloggenRegistrierengfx
gfxgfx
Seiten: 1 [2] Drucken
Autor Thema: "Gegen das Minarett als Machtsymbol"  (Gelesen 1680 mal)
Mäyer
The Reaper
Mäyer
Profi Spamer
*

Fear me!

« Antworten #15 am: Mai 11, 2007, 06:20:47 »

Bsp: We ir Bibu steit, Gott het d Wäut i 7 Täg erschaffe (berüehmts Bsp.) de gloub ig, dass das 1. für ihn wär möglech gsi u 2. wüus a angere Steue heisst Für Gott isch 1 Sekunde wie 1000 Jahr, dass Gott d Erde ou i Mio.s vo Jahr het chönne erschaffe. Ds Wichtige isch, daserse het erschaffe..

da igs natürlech nid cha la si, es paar zahlä (nid au zu ärnscht nä Zwinkernd )

1000 jahr si 1 sekunde?:
- für 7 täg wäre das 604,8 Millione jahr

da ig aber ad entstehig dür ev. ne supernova, ömu zmingscht dürne planetarische näbu gloube, was ussert mir no viu angeri lüt und ou wüsseschaftler gloube, isch z gschetztä auter bi 4,7 Mrd Jahr
mit 4,5 mrd jahr grächnet müesste für gott auso pro sekunde 7440 Jahr verga (isch scho zimlech viu, nid Zwinkernd )

naja, isch nid nume das bischpiu, aus 2. chönntme o z bischpi noah nä:
(weiss nid genau) aber är isch doch öppe 100 täg ufem schiff gsi...
das würd heissö:
nahrig für ...SEHR... viu tier für 100 täg = schiff sehr gross Zwinkernd
aus (ärde) unger wasser für 100 täg u när fahts wider a wachse...naja (sauzwasser hets ja o scho gä Zwinkernd )
usserdäm isch der noah öppe 800 jahr aut worde :freak:

vo noah und o vo adam u eva wüsse mir, das aues läbä uf der ärde dür inzucht entsange isch (vilech simer drum so tumm Zunge ) ...

wi gseit, jedem das seine, aber i ha nid z gfüeü, das gott für üs mönsche es schwarzes loch i 6 Millione Liechtjahr entfernig erschaffe het..*grübel*

"If God didn't want us to eat cows, he wouldn't have made them out of meat." - Homer J. Simpson
"Wenn wir von Fred Feuerstein etwas geler
mike
Stussi
Doggy Master
*

mailtomichael@hotmail.com
« Antworten #16 am: Mai 12, 2007, 08:18:17 »

[
vo noah und o vo adam u eva wüsse mir, das aues läbä uf der ärde dür inzucht entsange isch (vilech simer drum so tumm Zunge ) ...

ehm naja, i meine we gott mönsche erschafft de ischs wou es chliis für ihn ds luege dases bi dere "inzucht" keni problem git...

uuund i bi nid für nes nationals minarett verbot....wöuis eifach haut chli heiku finge...

« Letzte Änderung: Mai 14, 2007, 05:44:42 von mike » Gespeichert

Mäyer
The Reaper
Mäyer
Profi Spamer
*

Fear me!

« Antworten #17 am: Mai 12, 2007, 10:22:56 »

ehm naja, i meine we gott mönsche erschafft de ischs wou es chliis für ihn ds luege dases bi dere "inzucht" keni problem git...

ja gäu! und es isch o überus logisch das inzucht JTZ plötzlech problem verursacht (fäubiudige etc.) ...jaaaaaaaa

"If God didn't want us to eat cows, he wouldn't have made them out of meat." - Homer J. Simpson
mike
Stussi
Doggy Master
*

« Antworten #18 am: Mai 12, 2007, 10:34:47 »

öhm logisch..??   isch gott logisch?

ja bi inzucht giits ja vor auem meh erbchrankheite...u das isch ja hüt scho chli angers aus villech denn

und ja inzucht füehrt o hüt nid zwingend zu fäuhbiudige......und das muess ja denn nid so si gsi...aso für mi kes argument, da gits de angeri, spannenderi sache wo me cha drüber diskutiere^^

Mäyer
The Reaper
Mäyer
Profi Spamer
*

Fear me!

« Antworten #19 am: Mai 12, 2007, 11:52:24 »

öhm logisch..??   isch gott logisch?

ha ig das gseit?

ja bi inzucht giits ja vor auem meh erbchrankheite...u das isch ja hüt scho chli angers aus villech denn

wiso sött das früecher nid o so gsi si..?

da gits de angeri, spannenderi sache wo me cha drüber diskutiere^^

rrrrrrriiiiiischtiiiiiiiisch Lächelnd

voechi
Ghörnte Mops
Schaf Popper
*

zirkel.sax@gmx.ch
« Antworten #20 am: Mai 13, 2007, 02:34:12 »

-> Inzucht

Ig chönnt mir ämu sehr guet vorstelle, dases bi Mönsche i ihrer "reinschte" Form settigi Problem no nid het gä, u das sich Erbkrankheiten etc. ersch später dür Umweltiflüss het gä.. wi Michu seit, das isch sicher kes Argument gäge d Bibu...

-> Noah und das Wasser

Mi het ja o wüsseschafltich scho diversi Szenarie für ä grossi Überschwemmig im Ruum Bosporus.. u usserdäm isch d Schwiz wime weiss ja ou vo Meer bedeckt gsi u s het aus wieder afa wachse

Zitat
drfür wüsse mir nach 12 Jahr schuel ds viu
Genau da dünkts mi söttme doch gseh, dass bi üsem komplexe biologische Organismus, wo uf atomarer Basis aues stimmt u ou das Genetikzüg so ribigslos funktioniert, das nid eifach cha Zuefall u Selektion gsi si.....

Um wieder uf ds ursprüngleche Thema zrügg ds cho..
Sonntagszeitung: Dr Samuel Schmid hetsech vou gäge d Initiative gstellt, obwou si ja vom Schlüer cho isch...

„Wenn das Weltall die Frucht eines blinden Zufalls, also der Evolution sein sollte, so ist das für mich genauso glaubwürdig, als wenn eine Druckerei in die Luft fliegt, worauf alle Buchstaben wieder zur Erde fallen würden - und zwar in der druckreifen, fehlerlosen Form des Dudenlexikons." Albert Einstein
VoNi
phöser Admin
Gott
Profi Spamer
*

Your god is dead

chrisvatz@hotmail.com
« Antworten #21 am: Mai 13, 2007, 05:01:00 »

wär o widrmau drfür das mr zrügg zum thema gö. s angere cha zwar intressant si, aber isch doch schlussändli jedem säuber übrla

ig hoffe doch mau sehr schwär, dass sich dr bundesrat gäge die initiative steut, süsch gsehts de chli strange us...

ig vrstah durchus, dases de lüt angst macht, we dr islam ir schwiz immer stercher wird, aber i mine ouge wird o s christetum extremer. (ig rede vor schwiz!)

Angewöhnung geistiger Grundsätze ohne Gründe nennt man Glauben.
Nietzsche

Der Volksmund sagt: Religion ist Opium für das Volk. Das ist irreführend. Opium ist eine bewusstseinserweiternde Droge.

Glauben und Wissen verhalten sich wie zwei Schalen einer Waage: in dem Maße, als die eine steigt, sinkt die andere.
(Schopenhauer)

Taufen: ein hilfloses Kind feierlich mit einem Namen strafen. Hierbei wird das Kind angefeuchtet, da der Name sonst nicht klebt.
(Ambrose Bierce )
morpheus
Indy Nosbone grabb0r
Partymacher
Zwitter
*

--==blubb==--

haenu@gmx.ch
WWW E-Mail
« Antworten #22 am: Mai 13, 2007, 05:56:25 »

auuuuso i finges rächt es heikus thema...i verstah beidi site...i meine so im oschte wärde d chrischte abegmetzlet....u ja hie machtme comic überd moslems :-p

nei aber i finges eh ni sone gueti lösig sones Minarett eifach z verbiete, i meine es isch würklech gloubensfreiheit u de söttme ds o repektiere. u ja politik u religion isch eh es ewigs thema....

aber grad glücklech bini onidrüber...i meine wesi schones land hei wo nume das DARF gloubt wärde de söuesi gfälligschtens dert eis boue...

Jöiren
Autofahrer
Partymacher
Junior Spamer
*

WWW E-Mail
« Antworten #23 am: Mai 13, 2007, 11:31:48 »

... u o grad dört blibe ^^

aso, i bi o nid grad drfür, dass sich dr islam da asidlet, aber we me minarett würd verbiete, gäbs huere problem. u das isch ja o nid ds zieu...
angersits stimmts äbe scho: wieso sötte mir de islamiste erloube, es minarett ufzsteue, we si christe (was ja üsi staatsreligion isch (wär)) verfouge? aber me muess intoleranz nid immer mit intoleranz beantworte...

aber äbe, politik u religion wird immer dr gröscht strittpunkt si vor mönschheit. würd me beides abschaffe, würd ähnlichs züg wieder entstah...

zum glück bini weder gross politisch engagiert no glöibig Smiley

ross!
mike
Stussi
Doggy Master
*

« Antworten #24 am: Mai 14, 2007, 05:45:53 »

i ha eifach chli vor reaktion vo de muslimische länder angscht...i meine das miech üs zumne für terror sehr gfährdete land

Mäyer
The Reaper
Mäyer
Profi Spamer
*

Fear me!

« Antworten #25 am: Mai 14, 2007, 07:50:13 »

zersch heisi mau zum boykott vo üsne banke usgruefe, terror no nid grad Zwinkernd (lut 20minute Zunge )

voechi
Ghörnte Mops
Schaf Popper
*

zirkel.sax@gmx.ch
« Antworten #26 am: Mai 14, 2007, 08:10:58 »

Wobii.. i dänke die Riche schätze üses Bankgheimnis de doch sehr....  Zwinkernd

„Wenn das Weltall die Frucht eines blinden Zufalls, also der Evolution sein sollte, so ist das für mich genauso glaubwürdig, als wenn eine Druckerei in die Luft fliegt, worauf alle Buchstaben wieder zur Erde fallen würden - und zwar in der druckreifen, fehlerlosen Form des Dudenlexikons." Albert Einstein
Mäyer
The Reaper
Mäyer
Profi Spamer
*

Fear me!

« Antworten #27 am: Mai 14, 2007, 08:53:53 »

äbä drum dänki, das da eh nüt passiert (isch wi gseit nume vor 20minute). i gloube chum, das e riche (richtig riche!) vo dert eifach so bank wächslet wägä däm Zwinkernd

gfx
Seiten: 1 [2] Drucken 
gfx
Gehe zu:  
gfx gfx